Taalkeuze

Nederlands English

Bent u op zoek naar iets specifieks?

Type hier uw vraag of gebruik een zoekterm

Wij zijn er voor u.

Met onze helpdesk krijgt u makkelijk en snel antwoord op uw vraag.

Werknemer Werkgever Gepensioneerde Administratiekantoor
Naar helpdesk pagina

Let op: dit kan alleen als het administratiekantoor al bij ons bekend is.

  1. U logt in op het portaal;
  2. U gaat naar het kopje 'Organisatie';
  3. U gaat naar het kopje 'Gegevensaanlevering';
  4. Naast 'Ik lever zelf aan via UPA' klikt u op 'Nee, ik maak gebruik van een administratiekantoor';
  5. Naast 'Inzage in facturen' geeft u aan of uw administratiekantoor wel of geen inzage heeft in uw facturen;
  6. Naast 'Nieuw administratiekantoor' voert u de naam in van het nieuwe administratiekantoor;
  7. U selecteert het administratiekantoor;
  8. U klikt op 'Opslaan';
  9. Het administratiekantoor ontvangt een bevestiging.

Dan verzoeken wij u vriendelijk om het machtigingsformulier in te vullen. Dit formulier kunt u hier downloaden.

U stuurt de gegevens mee met dit contactformulier, of per post naar:

Pensioenfonds Detailhandel
Postbus 59205
1040 KE Amsterdam

Vul het contactformulier hieronder in.

Heeft u een vraag over het machtigen van een administratiekantoor?

Gebruik dan ons contactformulier. Zo kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn.

* Deze velden zijn verplicht

Als u wilt bellen, let op!

We zijn druk bezig iedereen te woord te staan. Dit lukt helaas niet altijd. Als u het contactformulier invult hebben we meer gegevens en kunnen we beter en sneller helpen.

Werknemers
0800 -1972 (gratis)
Werkgevers
020 - 244 54 00
Werknemers uit het buitenland
+31 20 244 54 01
Postadres

Postbus 59205, 1040 KE AMSTERDAM

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht? Dan willen we die natuurlijk oplossen. We vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de manier waarop we u helpen. Als dat niet het geval is geweest, laat het ons dan weten.

Lees meer