Lees voor
Tekst Tekst
Tekst Grootte
Normal font size icon Big font size icon Biggest font size icon
Grootte

U kunt dit wijzigen via het portaal.

  1. U logt in op het portaal;
  2. U gaat naar het kopje 'Organisatie';
  3. Vervolgens klikt u op 'Correspondentie';
  4. U vult uw nieuwe e-mailadres in onder e-mailadressen;
  5. Klik op 'wijzigingen opslaan'.

Uw e-mailadres is nu gewijzigd.

Indien het wijzigen van uw e-mailadres niet lukt via het portaal, kunt u het verzoek per e-mail via het contactformulier indienen. Stuur dan de volgende gegevens mee:

  • Bedrijfsnaam;
  • Kamer van Koophandel nummer;
  • Loonheffingennummer;
  • Adresgegevens;
  • Nieuw e-mailadres.

Komt u er niet uit?

E-mail ons Bel ons

Deze informatie wordt aan ons doorgeven door de Kamer van Koophandel en vervolgens automatisch aangepast.

Met een schriftelijk verzoek kan uw vestigingsadres of bedrijfsnaam ook tijdelijk worden gewijzigd. U stuurt hiervoor de volgende gegevens per e-mail:

  • Oude bedrijfsnaam;
  • Nieuwe bedrijfsnaam;
  • Oud adres;
  • Nieuw adres;
  • Werkgeversnummer;
  • Loonheffingennummer;
  • Kamer van Koophandel nummer.

Komt u er niet uit?

E-mail ons Bel ons

  1. U logt in op het portaal;
  2. U gaat naar het kopje 'Organisatie';
  3. U klikt op het kopje 'Betaling';
  4. U kunt hier het IBAN-nummer van uw bankrekening wijzigen;
  5. Klik op 'wijzigingen opslaan';
  6. Uw bankrekeningnummer is nu gewijzigd.

Komt u er niet uit?

E-mail ons Bel ons

Dit kan via het portaal:

1. U logt in op het portaal;
2. U gaat naar het kopje 'Organisatie';
3. U klikt op het kopje 'Betaling';
4. U verandert de wijze van betaling naar automatische incasso;
5. U kunt ook direct het IBAN-nummer van uw bankrekening wijzigen;
6. Klik op 'Wijzigingen opslaan';

U betaalt nu via automatisch incasso.

Via e-mail kunt u ook een automatische incasso instellen. Stuur hiervoor de volgende gegevens mee:

  • Werkgeversnummer;
  • Loonheffingennummer;
  • Kamer van Koophandel nummer;
  • Adresgegevens;
  • SEPA-formulier; Dit formulier kunt u hieronder downloaden.
  • Duidelijk zichtbare printscreen of foto van het oude en nieuwe bankrekeningnummer (bv. een bankafschrift). Zorgt u ervoor dat de naam en het bankrekeningnummer goed zichtbaar zijn op het afschrift of de printscreen.

Komt u er niet uit?

E-mail ons Bel ons

Heeft u een vraag of verzoek?

Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier of neem telefonisch contact met ons op.

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 – 17.00 uur.

Administratiekantoor
020 - 244 54 00
Postadres

Postbus 59205, 1040 KE AMSTERDAM

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht? Dan willen we die natuurlijk oplossen. We vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de manier waarop we u helpen. Als dat niet het geval is geweest, laat het ons dan weten.

Lees meer