Lees voor
Tekst Tekst
Tekst Grootte
Normal font size icon Big font size icon Biggest font size icon
Grootte

Dat kan eenvoudig via het portaal. U logt eerst in en klikt vervolgens het kopje ‘Documenten’ aan. Hier kunt u uw documenten inzien.

Heeft u gevonden wat u zocht?
Bedankt voor de feedback!
Bedankt voor de feedback!

Om antwoord te krijgen op uw vraag, kunt het makkelijkst het contactformulier invullen. We komen dan zo snel mogelijk bij u terug.

Die kunt u bij ons per mail aanvragen. Klik daarvoor op 'E-mail ons'.

Heeft u gevonden wat u zocht?
Bedankt voor de feedback!
Bedankt voor de feedback!

Om antwoord te krijgen op uw vraag, kunt het makkelijkst het contactformulier invullen. We komen dan zo snel mogelijk bij u terug.

Dit kan eenvoudig via het portaal. U logt eerst in en klikt vervolgens op het kopje ‘Documenten’. Hier vindt u een kopie van de verstuurde facturen.

Heeft u gevonden wat u zocht?
Bedankt voor de feedback!
Bedankt voor de feedback!

Om antwoord te krijgen op uw vraag, kunt het makkelijkst het contactformulier invullen. We komen dan zo snel mogelijk bij u terug.

U kunt de facturen zowel via de post als via de mail ontvangen. Via het portaal kunt u uw voorkeur aan ons doorgeven. Controleer regelmatig of het postadres of e-mailadres nog actueel is.

Heeft u gevonden wat u zocht?
Bedankt voor de feedback!
Bedankt voor de feedback!

Om antwoord te krijgen op uw vraag, kunt het makkelijkst het contactformulier invullen. We komen dan zo snel mogelijk bij u terug.

Via het portaal kunt u eenvoudig de betaalwijze laten wijzigen. Bij automatische incasso bent u verzekerd van een tijdige en correcte betaling.

Heeft u gevonden wat u zocht?
Bedankt voor de feedback!
Bedankt voor de feedback!

Om antwoord te krijgen op uw vraag, kunt het makkelijkst het contactformulier invullen. We komen dan zo snel mogelijk bij u terug.

De betaaltermijn voor de facturen bedraagt 14 dagen. Dit geldt ook voor het uitbetalen van credit nota’s. Indien u niet op tijd betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Mocht de betaling na deze herinnering nog steeds niet door ons zijn ontvangen, volgt een aanmaning die vervolgens tot een incassotraject kan leiden. Let op: er worden dan administratie/incasso kosten in rekening gebracht.

Heeft u andere vragen met betrekking tot de facturen? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail.

Heeft u gevonden wat u zocht?
Bedankt voor de feedback!
Bedankt voor de feedback!

Om antwoord te krijgen op uw vraag, kunt het makkelijkst het contactformulier invullen. We komen dan zo snel mogelijk bij u terug.

Heeft u een vraag of verzoek?

Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier of neem telefonisch contact met ons op.

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 – 17.00 uur.

Werkgevers
020 - 244 54 00
Postadres

Postbus 59205, 1040 KE AMSTERDAM

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht? Dan willen we die natuurlijk oplossen. We vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de manier waarop we u helpen. Als dat niet het geval is geweest, laat het ons dan weten.

Lees meer