Taalkeuze

Nederlands English

Bent u op zoek naar iets specifieks?

Type hier uw vraag of gebruik een zoekterm

Wij zijn er voor u.

Met onze helpdesk krijgt u makkelijk en snel antwoord op uw vraag.

Werknemer Werkgever Gepensioneerde Administratiekantoor
Naar helpdesk pagina

U kunt dit wijzigen via het portaal.

  1. U logt in op het portaal;
  2. U gaat naar het kopje 'Organisatie';
  3. Vervolgens klikt u op 'Correspondentie';
  4. U vult uw nieuwe e-mailadres in onder e-mailadressen;
  5. Klik op 'wijzigingen opslaan'.

Uw e-mailadres is nu gewijzigd.

Indien het wijzigen van uw e-mailadres niet lukt via het portaal, kunt u het verzoek via het contactformulier indienen. Stuur dan de volgende gegevens mee:

  • Bedrijfsnaam;
  • Kamer van Koophandel nummer;
  • Loonheffingennummer;
  • Adresgegevens;
  • Nieuw e-mailadres.

Deze informatie wordt aan ons doorgeven door de Kamer van Koophandel en vervolgens automatisch aangepast.

Met een schriftelijk verzoek kan uw vestigingsadres of bedrijfsnaam ook tijdelijk worden gewijzigd. U vult hiervoor de volgende gegevens aan in het contactformulier:

  • Oude bedrijfsnaam;
  • Nieuwe bedrijfsnaam;
  • Oud adres;
  • Nieuw adres;
  • Werkgeversnummer;
  • Loonheffingennummer;
  • Kamer van Koophandel nummer.

  1. U logt in op het portaal;
  2. U gaat naar het kopje 'Organisatie';
  3. U klikt op het kopje 'Betaling';
  4. U kunt hier het IBAN-nummer van uw bankrekening wijzigen;
  5. Klik op 'wijzigingen opslaan';
  6. Uw bankrekeningnummer is nu gewijzigd.

Uw bankrekeningnummer wijzigen via het webformulier is niet mogelijk. Voor andere vragen over uw rekeningnummer kunt u het webformulier wel gebruiken.

Dit kan via het portaal:

1. U logt in op het portaal;
2. U gaat naar het kopje 'Organisatie';
3. U klikt op het kopje 'Betaling';
4. U verandert de wijze van betaling naar automatische incasso;
5. U kunt ook direct het IBAN-nummer van uw bankrekening wijzigen;
6. Klik op 'Wijzigingen opslaan';

U betaalt nu via automatisch incasso.

Met een e-mail kunt u ook een automatische incasso instellen. Stuur hiervoor de volgende gegevens mee met het contactformulier.

  • Werkgeversnummer;
  • Loonheffingennummer;
  • Kamer van Koophandel nummer;
  • Adresgegevens;
  • SEPA-formulier; Dit formulier kunt u hier downloaden.
  • Duidelijk zichtbare printscreen of foto van het oude en nieuwe bankrekeningnummer (bv. een bankafschrift). Zorgt u ervoor dat de naam en het bankrekeningnummer goed zichtbaar zijn op het afschrift of de printscreen.

Heeft u een vraag over het aanpassen van contactgegevens?

Gebruik dan ons contactformulier. Zo kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn.

* Deze velden zijn verplicht

Als u wilt bellen, let op!

We zijn druk bezig iedereen te woord te staan. Dit lukt helaas niet altijd. Als u het contactformulier invult hebben we meer gegevens en kunnen we beter en sneller helpen.

Werknemers
0800 -1972 (gratis)
Werkgevers
020 - 244 54 00
Werknemers uit het buitenland
+31 20 244 54 01
Postadres

Postbus 59205, 1040 KE AMSTERDAM

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht? Dan willen we die natuurlijk oplossen. We vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de manier waarop we u helpen. Als dat niet het geval is geweest, laat het ons dan weten.

Lees meer