Lees voor
Tekst Tekst
Tekst Grootte
Normal font size icon Big font size icon Biggest font size icon
Grootte

Verhuist u binnen Nederland, dan krijgen wij de gegevens automatisch door van uw gemeente. U controleert via uw persoonlijke pensioenomgeving op onze website of dat goed is gegaan. Hiervoor logt u in met uw DigiD.

Woont u in het buitenland, dan krijgen wij dit niet automatisch door. U kunt dan zelf uw adres wijzigen achter de login van onze website.

Komt u er niet uit?

E-mail ons Bel ons

Wilt u uw post op een ander adres ontvangen dan uw woonadres? Dan kunt u uw correspondentieadres wijzigen. Dit doet u via de persoonlijke pensioenomgeving op onze website. Ook kunt u hier aangeven of u de correspondentie liever digitaal of per post ontvangt.

Komt u er niet uit?

E-mail ons Bel ons

U kunt via uw persoonlijke pensioenomgeving altijd uw e-mailadres en telefoonnummer wijzigen. Inloggen met uw DigiD.

Komt u er niet uit?

E-mail ons Bel ons

Binnen uw persoonlijke omgeving kunt u uw betalingsgegevens wijzigen. Zo kunt u onder andere uw bankrekeningnummer wijzigen of kiezen om loonheffingskorting toe te passen op uw pensioenuitkering.

Let op: het is niet mogelijk om uw betaalgegevens via het contactformulier te wijzigen.

Indien u een andere vraag heeft kunt u deze hieronder stellen.

Komt u er niet uit?

E-mail ons Bel ons

Heeft u een vraag of verzoek?

Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier of neem telefonisch contact met ons op.

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 – 17.00 uur.

Gepensioneerden
0800 - 1972 (gratis)
Gepensioneerden (Internationaal)
+31 20 244 54 01
Postadres

Postbus 59205, 1040 KE AMSTERDAM

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht? Dan willen we die natuurlijk oplossen. We vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de manier waarop we u helpen. Als dat niet het geval is geweest, laat het ons dan weten.

Lees meer