Verhuist u binnen Nederland, dan krijgen wij de gegevens automatisch door van uw gemeente. U controleert via uw persoonlijke pensioenomgeving op onze website of dat goed is gegaan. Hiervoor logt u in met uw DigiD.
Woont u in het buitenland, dan krijgen wij dit niet automatisch door. U kunt dan zelf uw adres wijzigen achter de login van onze website.
Heeft u gevonden wat u zocht?
Bedankt voor de feedback!
Bedankt voor de feedback!
Om antwoord te krijgen op uw vraag, kunt het makkelijkst het contactformulier invullen. We komen dan zo snel mogelijk bij u terug.
Wilt u uw post op een ander adres ontvangen dan uw woonadres? Dan kunt u uw correspondentieadres wijzigen. Dit doet u via de persoonlijke pensioenomgeving op onze website. Ook kunt u hier aangeven of u de correspondentie liever digitaal of per post ontvangt.
Heeft u gevonden wat u zocht?
Bedankt voor de feedback!
Bedankt voor de feedback!
Om antwoord te krijgen op uw vraag, kunt het makkelijkst het contactformulier invullen. We komen dan zo snel mogelijk bij u terug.
U kunt via uw persoonlijke pensioenomgeving altijd uw e-mailadres en telefoonnummer wijzigen. Inloggen met uw DigiD.
Heeft u gevonden wat u zocht?
Bedankt voor de feedback!
Bedankt voor de feedback!
Om antwoord te krijgen op uw vraag, kunt het makkelijkst het contactformulier invullen. We komen dan zo snel mogelijk bij u terug.
Binnen uw persoonlijke omgeving kunt u uw betalingsgegevens wijzigen. Zo kunt u onder andere uw bankrekeningnummer wijzigen of kiezen om loonheffingskorting toe te passen op uw pensioenuitkering.
Let op: het is niet mogelijk om uw betaalgegevens via het contactformulier te wijzigen.
Indien u een andere vraag heeft kunt u deze hieronder stellen.
Heeft u gevonden wat u zocht?
Bedankt voor de feedback!
Bedankt voor de feedback!
Om antwoord te krijgen op uw vraag, kunt het makkelijkst het contactformulier invullen. We komen dan zo snel mogelijk bij u terug.