Let op: dit kan alleen als het administratiekantoor al bij ons bekend is.
- U logt in op het portaal;
- U gaat naar het kopje 'Organisatie';
- U gaat naar het kopje 'Gegevensaanlevering';
- Naast 'Ik lever zelf aan via UPA' klikt u op 'Nee, ik maak gebruik van een administratiekantoor';
- Naast 'Inzage in facturen' geeft u aan of uw administratiekantoor wel of geen inzage heeft in uw facturen;
- Naast 'Nieuw administratiekantoor' voert u de naam in van het nieuwe administratiekantoor;
- U selecteert het administratiekantoor;
- U klikt op 'Opslaan';
- Het administratiekantoor ontvangt een bevestiging.
Dan verzoeken wij u vriendelijk om het machtigingsformulier in te vullen. Dit formulier kunt u hieronder downloaden.
U kunt ons het machtigingsformulier per e-mail toesturen via werkgever@pensioenfondsdetailhandel.nl, of per post naar:
Pensioenfonds Detailhandel
Postbus 59205
1040 KE Amsterdam